03-02-14

Opgemaakt/weggegooid januari 2014



Ik had een heleboel opmaakdoelen gesteld voor de afgelopen maand. Januari ging zo snel. Het was een maand waarin ik veel nieuwe producten kocht, maar van het opmaken kwam niet zoveel. Ik zat midden in een verhuizing en nu heb ik op twee plekken mijn make-up liggen (thuis & kamers). Toch heb ik best wel wat spullen opgemaakt en die laat ik vandaag aan jullie zien.


Laat ik beginnen met de producten die ik heb weggegooid: Catrice infinite matt foundation, Essence pure skin anti-spot gel en de Essence pure skin anti-spot 4 in 1 cream wash. De twee Essence producten had ik al zo lang open liggen, dat ze al een lange tijd over houdbaarheidsdatum zijn. Ik durf ze niet meer te gebruiken dus daarom gooi ik ze weg. De anti-spot gel gebruikte ik niet vaak, omdat ik nooit last heb van puistjes. De cream wash vond ik niet zo interessant en daarom heb ik die niet vaak gebruik.

De infinite matt foundation heb ik weggegooid, omdat deze niet geschikt is voor mijn huid. Het is een foundation die je gezicht matt maakt, ideaal dus voor een vette huid. Ik heb een (behoorlijk) droge huid en daarom accentueert deze foundation mijn droge plekjes alleen maar. Voor de rest is het een goede foundation, maar voor mijn huid niet.



Dan de producten die ik heb opgemaakt. Hier zie je de Kruidvat reinigingslotion sensitive en de Andrélon make it shine spray. De reinigingslotion vond ik heel fijn in gebruik. Ik gebruikte het nadat ik mijn gezicht had gereinigd met reinigingsmelk. Deze lotion is speciaal bedoelt voor de droge huid. Ik zou hem nog wel een keer opnieuw willen kopen.

De Andrélon make it shine spray vond ik ook een fijn product. Ik gebruikte de spray wanneer ik mijn haren ging stijlen. Deze spray maakt je haren mooi glanzend en bovendien is het een heat protection product. Heel handig dus wanneer je met een tang aan de gang gaat.



Dan heb ik nog vier producten opgemaakt die ik voornamelijk gebruikte tijdens of na het douchen: Nivea pure & natural bodylotion (tester), Nivea spreme touch douchegel (testers) en dr van der hoog crazy cupcake masker. De Nivea bodylotion zal ik niet fullsize gaan kopen, puur omdat een bodylotion mijn droge huid niet goed genoeg verzorgt. Ik vond hem wel lekker ruiken.

De Nivea supreme touch douchegel is al eens vaker voorbij gekomen. Ik heb hier zeker nog wel drie testers van liggen. Ik vind deze douchegel ontzettend fijn. Mede doordat er oliën doorheen zitten, verzorgt deze douchegel mijn huid goed. Ik weet niet of deze geur fullsize verkrijgbaar is, maar ik zal hem sowieso gaan kopen.

Het crazy cupcake masker heb ik samen met mijn zusje opgemaakt. Het masker maakt mijn huid lekker zacht en het ruikt echt naar cupcake. Ik vind het leuk dat er twee maskers in één verpakking zitten, zodat je samen met iemand een maskertje kan doen.



Als laatste heb ik drie make-up producten opgemaakt: Kruidvat rose lippenbalsem, Essence I love stage eyeshadow base en Miss Sporty concealer. De Kruidvat lippenbalsem viel mij direct al tegen. De geur is best vies en hij verzorgt mijn lippen niet heel goed. Toch heb ik hem in mijn schooletui gestopt, zodat ik hem telkens pakte op school. Waarschijnlijk is die daarom zo snel opgegaan.

De Essence I love stage eyeshadow base was toch wel een favoriet geworden van mij. Ik gebruikte elke dag oogschaduwbasis voor mijn ooglook en ik kan niet meer zonder. Mijn oogschaduw ziet er beter uit en blijft langer zitten gedurende dag. Ik zou hem zeker opnieuw kopen, want dit is absoluut een budget favoriet van mij.

Met de Miss Sporty concealer heb ik bijna een jaar gedaan. Hij ging maar niet op. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet elke dag concealer gebruikt, maar toch ging deze concealer lang mee. Het is een concealer die goed zijn werking doet en een goede dekking geeft. Ik zal hem wel eens opnieuw gaan kopen, maar ik heb nu een concealer van Essence in gebruik.

Ik ben de Playboy play it spicy deodorant helemaal vergeten! Deze parfum deodorant komt nog voorbij in de favorieten van januari.

Dit waren al mijn opgemaakte en weggegooide artikelen van de maand januari. Zoals ik al zei, zijn het er niet veel. De volgende maand ga ik weer lekker verder met producten opmaken.

1 opmerking:

  1. Als het niet vreemd ruikt of het uiterlijk niet is veranderd is kun je een produkt rustig blijven gebruiken hoor, die data voor gebruik zijn vaak overtrokken, vele produkten zijn vele langer goed dus gewoon je zintuigen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen