10-02-14

Favorieten januari 2013


In januari ben ik veel nieuwe producten tegengekomen, maar echte favorieten zaten er niet tussen. Bij deze reeks favorieten was ik streng en heb alleen mijn beste producten gekozen. Daarom heb ik deze keer niet zo heel favorieten, maar toch laat ik ze aan jullie zien.




Playboy play it spicy... parfum deodorant - Dit is absoluut een lekkere deodorant. Ik vind parfum deo's veel lekkerder dan gewone deo's, omdat de geur veel sterker is. Wanneer ik een keer parfum ben vergeten op te doen, dan had ik altijd nog deze deo die lekker rook.



Dr. van der Hoog yummy yoghurt masker - Ik had hier op internet al goede verhalen gelezen over dit masker, dus daarom wilde ik hem ook proberen. Ik vind het altijd fijn om een maskertje op te doen, maar de meeste maskers verzorgen mijn huid niet eens. Ik krijg het gevoel dat de meeste masker het meer om de geur doen dan om de verzorging.. Dit masker maakt mijn huid lekker zacht en ik krijg geen last van onzuiverheden.



W.I.C. Herome 90 panama city - Dit lakje scoorde ik deze maand met 50% korting bij de DA. Dit is mijn eerste Herome lakje en ik vind de kleur echt prachtig. Het is een rood/oranje kleur die je in elk seizoen kan dragen. Hij dekt wel in drie lagen, maar hij lakt gelukkig wel fijn.



NYC Individual eyes 943 smokey greens - Zoals de naam al zegt, is dit palet ideaal voor mensen met groene ogen. Ik kocht dit palet en later kwam ik daar dus achter. Toevallig heb ik groene ogen en weet ik welke kleuren mij wel en niet staan. Ik had nog nooit paarse oogschaduw gebruikt. Dit palet heeft de perfecte kleuren voor een prachtige ooglook. Wat ik een groot voordeel vindt is, dat je dit palet makkelijk mee op reis of naar school kan nemen. Het bevat alles, namelijk een oogschaduwkwastje, oogschaduwbasis, primer en vier prachtige kleuren. Kortom, met dit palet kan ik mooie ooglooks maken.



Essence beautyblender - Sinds het weer wat kouder wordt buiten begint mijn huid weer droog te worden. Ik krijg allemaal schilfers en droge plekjes. De beste manier om dan foundation op te doen is om de foundation op je gezicht te deppen. Ik maak hierbij gebruik van de beautyblender van Essence. Ik vind hem fijn in gebruik, hij is niet hard en ook makkelijk schoon te maken. Ik gebruik de beautyblender echt elke dag en zou niet meer zonder kunnen.



Catrice pure shine colour lip balm 020 Rusty In Peace - Ik ben zo vaak langs deze colour lip balms van Catrice gelopen in de Kruidvat. Op de een of andere reden nam ik er nooit eentje mee, totdat ik 020 Rusty In Peach toch wel een interessante kleur vond. De kleur op mijn lippen is niet roze zoals de kleur op de huls, maar meer oranje/bruin. Het is een hele mooie kleur voor warmere types zoals ik. Ik ben zo blij dat ik deze colour lip balm heb gekocht, omdat de kleur prachtig is en hij droogt mijn lippen totaal niet uit. Misschien koop ik de andere kleuren ook wel...



Andrélon volume duo mist - Ik zocht al een tijd naar een vervanger van haar wax. Ik gebruikte elke dag wax om mijn haren in model te brengen, maar hiervan werden mijn haren zo vettig dat ik ze elke dag moest wassen. Ik kwam toevallig de volume duo mist tegen van Andrélon: een spray die je in je haren moet spuiten en zo kun je je haren in model brengen. Mijn haren blijven mooi zitten en ik krijg met deze spray net zoveel volume als met wax. Bovendien worden mijn haren hier totaal niet vettig van. Echt een aanrader dus als je naar een goede volume spray op zoek bent.

Dit waren al mijn favorieten van de maand januari. Ik wil de colour balm van Catrice en de nagellak van Herome nog reviewen, omdat het zulke fijne producten zijn. De volgende maand kun je weer een nieuwe favorieten zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen