18-06-13

Review: Essence ticket to paradise 01 Dive with me to the island

                

Hebben jullie de nieuwe LE ticket to paradise van Essence al gespot in de winkels? Ik wel! Afgelopen zaterdag ben ik na het werk even lekker wezen shoppen bij de Kruidvat. Ik ging eigenlijk daarheen om cadeautjes te kopen voor mijn broertje. Ticket to paradise lag bij onze Kruidvat al in de schappen. De producten zagen er zomers en speels uit, maar het meeneem gehalte was niet zo hoog misschien heb ik gewoon al te veel spullen. Anyway, ik kwam weer met het prachtige lakje 01 Dive with me to the island en vandaag laat ik hem aan jullie zien.

Naam: Essence ticket to paradise 01 Dive with me to the island
Kleur: Groen/blauw
Prijs: €1,89
Hoeveelheid: 8 mL
Hoeveel laagjes: 3
Opdroogsnelheid: normaal

Groen! Blauw! Of nee toch groen? Is het groen of is deze nagellak blauw? Ik weet het niet. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat die groen is en even later oogt de kleur meer naar blauw. Dive with me to the island heeft een aparte kleur, maar het is wel een typische zomerkleur. Vooral op mijn (nu nog) gebruinde handen knalt deze kleur van mijn nagels af.

Het potje waar de nagellak inzit ziet er eenvoudig, maar ook lekker speels en vrolijk uit. Voor de rest ziet het er vrij basic uit. Misschien is dat maar beter ook: niemand wil overladen worden met teveel informatie waardoor je de bomen van het bos niet meer kan zien..

Maar hoe lakt de nagellak? Het ging vrij moeilijk. De substantie is vrij jelly- en waterachtig waardoor het dekken moeilijk gaat. Na drie lagen dekt de nagellak volledig. De lak droogt normaal op, maar met deze lak moet je wel oppassen voor belletjes. Dat vind ik jammer, want hierdoor ziet de nagellak er op mijn vingers niet zo smooth uit. De kwast lakt daarentegen wel fijn. Op de achterkant van het potje staat dat de nagellak semi-transparant is, maar na drie lagen dekt die helemaal goed op. Met een topcoat over de lak heen blijft de lak stevig zitten en chipt die niet snel.

                

01 Dive with me to the island raad ik aan, aan mensen die vooral opzoek zijn naar een aparte, vrolijke kleur nagellak voor een budget prijs. De nagellak is aardig waterig en droogt niet mooi op. Maar voor €1,89 moet je hem gewoon een keer proberen.

De Essence ticket to paradise nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister in de maanden juni en juli voor €1,89 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen