26-06-13

Review: Catrice naillacquer 890 How I Matt Your Mother

               

Vandaag wil ik een nagellak gaan reviewen van Catrice die ik al lang heb liggen in mijn stash. Omdat ik hem eerst niet fijn vond, legde ik deze nagellak achterin me stash neer. Ik heb laatst mijn stash opgeruimd en daar was die weer: How I Matt Your Mother. Ik lakte mijn nagels er opnieuw mee en ik was verbaasd. Hoe heb ik dit lakje kunnen vergeten? How I Matt Your Mother is helaas niet meer verkrijgbaar, maar toch wilde ik dit lakje met jullie delen.

Naam: Catrice naillacquer 890 How I Matt Your Mother
Kleur: Donkerblauw/grijs
Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 1
Opdroogsnelheid: Snel

Waarom heeft Catrice dit lakje niet meer in haar assortiment? Het is een brushed metal effect nagellak die semi-matt opdroogt. Plus de lak dekt in slechts één laag al en droogt supersnel op. In het potje ziet er de lak er normaal uit, maar zodra je de lak draagt op je nagels, ziet het er bijzonder uit. Semi-matt met de brushed metal effect, zoals Catrice het noemt. Ik vind het leuk.

Alleen is de dekking niet heel mooi. Misschien zie je het in de onderstaande foto van de swatch. Je moet maar van het brushed metal effect houden, maar echt helemaal mooi droogt de lak niet op. Het kwastje is daarentegen wel fijn en lakt goed.

                     

Toch vind ik dit lakje een goede kwaliteit hebben en ben ik erover te spreken. Het semi-matte brushed metal effect moet je maar mooi vinden, ik vind het wel iets aparts hebben. De lak dekt in één laag en dekt niet altijd even mooi op. Voor de toen nog €2,69 dat ik ervoor betaalde, ben ik toch blij met deze lak.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen