20-06-13

Review: Catrice Naillacquer 875 It's All I Can Blue

              

It's All I Can Blue is een nagellakje die ik al lang in mijn stash heb liggen. De donkerblauwe kleur mag zeker niet ontbreken in mijn stash, maar waarom heb ik hier nooit eerder een review over geschreven? Ik kwam dit lakje toevallig weer tegen en ging hem testen. Vandaag heb ik voor jullie een review over dit lakje van Catrice.
Naam:  Catrice Naillacquer 875 It's All I Can Blue
Kleur: Blauw
Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

              

Ik ben helemaal wild van deze kleur. Hij is zo mooi voor de zomer. Ik koop niet vaak nagellak van Catrice, maar deze moest ik gewoon kopen. Het is een kleur blauw die me doet denken aan de zee en het strand.

               

Het kwastje van deze lak werkt fijn. Catrice heeft aardig dikke kwasten en dat vind ik wel fijn werken. Met één beweging kan ik mijn hele vinger lakken. De lak dekt in twee lagen en droogt normaal op. De lak ziet er goed uit op mijn nagels: geen bobbels, belletjes of strepen in mijn nagellak. Voor de prijs vind ik deze lak van goede kwaliteit.

              

Over deze lak heb ik niets te klagen. Hij lakt fijn, de kwaliteit is goed en de lak begint niet snel te chippen. Of deze lak nog in het assortiment ligt, weet ik niet precies. Maar als hij er nog is, kan ik hem zeker aan jullie aanraden.

875 It's All I Can Blue van Catrice is verkrijgbaar bij de Trekpleister & Kruidvat voor €2,69.

2 opmerkingen:

  1. Ligt het nou aan mij, of zijn je nagels zelf gwn heel bobbelig??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb je goed gezien! Ik heb vroeger nog wel eens vaak me vingers tussen duren gehad ):

      Verwijderen