07-06-13

Essence Colour & Go 115 Redvolution

              

Het is zomer en daarom kan het Colour & Go lakje 115 Redvolution niet ontbreken in je stash. Het is een lichtrode lak die nu helemaal in is. Ik heb al veel Colour & Go lakken in mijn stash, maar deze kan zeker niet ontbreken. Vandaag laat ik deze lak aan jullie zien.
Naam: Essence Colour & Go 115 Redvolution
Kleur: Lichtrood
Prijs: €1,69
Hoeveelheid: 8 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

Voor de één een bijzondere kleur lak, voor de andere maar random. Ik vind hem wel leuk, zelfs de naam Redvolution heeft wel iets aantrekkelijks. Het potje ziet eruit als ieder ander potje van de Colour & Go lijn. Niet veel bijzonders dus.

Ook is de kwaliteit van Redvolution goed. Het kwastje is lekker breed en dik, het is een fijne kwast om je nagels mee te lakken. De lak dekt in twee lagen mooi op. Ik heb geen last van belletjes of streperige nagellak. Mijn nagels zien er mooi uit en met een topcoat erbij ziet de lak er helemaal mooi uit. Ik vind Redvolution fijn lakken, goed dekken en goed opdrogen. De nagellak chipt wel snel, maar dat is vrijwel hetzelfde bij de andere lakken van Colour & Go.

               

Redvolution kan ik met trots toevoegen aan mijn nagellakstash. De kleur is lekker zomers, niet te chique rood (als je snapt wat ik bedoel). Het is een goede kwaliteit nagellak, maar ik had eigenlijk niets anders verwacht van deze lak.

De Essence Colour & Go nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €1,69 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen