06-06-13

Essence Colour & Go 109 Off to Miami!

              

Sinds de Colour & Go lakken van Essence vernieuwd zijn, ben ik er dol op. Ik heb al aardig wat kleuren ingeslagen. Nu het zonnetje tevoorschijn komt en het zomer wordt, is het tijd voor felle kleuren nagellak. Ik ben momenteel verzot op rood/roze nagellakken zoals 109 Off to Miami!.
Naam: Essence Colour & Go 109 Off to Miami!
Kleur: Koraal roze/rood
Prijs: €1,69
Hoeveelheid: 8 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Snel

               

Off to Miami is een prachtige rood/roze koraalkleur. Eentje die niet aan je stash kan ontbreken. Het is een ideaal zomer kleurtje voor op je nagels. Ik ben al helemaal gek op de kleur van deze lak. Daarnaast dekt de laag net niet in één laag, je hebt er net twee nodig. De lak dekt goed en droogt ook lekker snel op. Het kwastje is vrij dik en breed, wat fijn lakt. Het enige nadeel is dat de lak na twee dagen bovenaan mijn nagels begint de chippen.

Ook deze Colour & Go lak heeft de test doorstaan. Voor mij is deze lak geslaagd. Dat die snel chipt vind ik niet zo erg. Met een goede topcoat eroverheen merk je er weinig van. Voor €1,69 zal ik hem zeker niet laten liggen.

              

Ben jij op zoek naar een goede koraalroze/rode kleur nagellak voor weinig geld? Dan is 109 Off to Miami wel iets voor jou!

De Essence Colour & Go lakken zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €1,69 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen