20-05-13

Review: H&M nailpolish In It For The Game



De H&M verkoopt niet alleen leuke kleding en accessoires, maar ook cosmetica producten. Ik was nog niet zo bekend met de nagellak van de H&M. Van sommigen hoorde ik goede verhalen erover, maar het tegendeel vond de kwaliteit niet goed. Nadat mijn witte nagellak van de Hema op is gegaan, wilde ik een nieuwe witte lak hebben. Over de lak 'Why so blue?' van H&M was ik wel tevreden, dus koos ik dit keer voor een witte lak van de H&M. Wit is toch wel een moeilijk kleur qua nagellak. Of deze lak wat is, kun je lezen in deze review.

Naam: H&M nailpolish In It For The Game
Kleur: Wit
Prijs: €3,95
Hoeveelheid: 9 mL
Hoeveel laagjes: 3 laagjes
Opdroogsnelheid: snel

In It For The Game is een standaard witte lak zonder shimmer of glitters. De nagellak zit een potje van maar liefst 9 mL, wat aardig veel is. In het onderste deel van het potje zit de nagellak en de rest is de dop. Het potje wordt gekenmerkt door de grote zwarte dop. Aan de dop zit een kwastje die precies goed van formaat is. Hij lakt niet te dun en ook niet te dik, het is precies goed. Alleen is het kwastje niet fijn vasthouden door de enorme dop waaraan het kwastje zit. Maar ik vind het potje er chique en lekker strak uitzien en dat maakt het dat ik de lakken van de H&M er niet goedkoop vind uitzien. Terwijl ze lekker budget-proof zijn.



Deze lak dekt in drie lagen. Nu ben ik iemand (en ik denk jullie ook) die er van uit gaat dat nagellak dekt in twee lagen. Na twee lagen dekte deze lak nog net niet goed genoeg en moest er wel een derde laag over heen. Geen schande natuurlijk, dat niet maar ik kan het begrijpen dat het nagels lakken dan wel lang duurt. Gelukkig droogt deze lak lekker snel op, zodat je niet ook nog eens lang moet wachten voordat de lak is opgedroogd.







Een goede budget witte nagellak kan ik In It For The Game wel noemen. Voor €3,95 heb je ook een redelijk grote nagellakpotje en heb je een lak die fijn lakt en snel dekt. De nadelen zijn wel dat de nagellak in drie lagen moet dekken en dat het kwastje niet helemaal fijn vasthouden is door de grote dop. Voor de rest kan ik deze lak zeker aanraden, ook al ben je niet zo fan van de H&M.

De H&M nailpolish is verkrijgbaar bij H&M filialen met een cosmetica afdeling voor slechts €3,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen