31-05-13

Review: Essence Colour & Go 106 Free Hugs & 125 Absolutely Blue

               

Van de Colour & Go lakken van Essence heb ik er genoeg. Maar er kan altijd nog wel wat bij! Zoals de twee wonderlijke kleuren 106 Free Hugs en 125 Absolutely Blue. Zijn ze niet leuk voor de zomer? Ik vind ze helemaal summerproof en daarom verdienen zij ook een plekje bij mijn andere Colour & Go lakken. Vandaag wil ik een blik werpen op deze twee lakken door middel van een review.

Naam: 106 Free Hugs                                                          
Kleur: Barbieroze
Prijs: €1,69
Hoeveelheid: 8 mL
Hoeveel laagjes: 2 lagen
Opdroogsnelheid: Snel

              

Naam: 125 Absolutely Blue
Kleur: Lichtblauw
Prijs: €1,69
Hoeveelheid: 8 mL
Hoeveel laagjes: 3 lagen


Opdroogsnelheid: Normaal

               

Free Hugs is een prachtig barbieroze kleur die zeker niet mag ontbreken in je stash. Op mijn nagels ziet de kleur er echt mooi uit en het aanbrengen gaat gemakkelijk. De kwast van de Colour & Go lakken is vrij dik en dat maakt het makkelijker om je nagels te lakken. Free Hugs dekt al in twee lagen en droogt ook nog eens snel op. Deze lak behoort zeker wel tot een van mijn favorieten. Niet alleen om de kleur, maar ook omdat de kwaliteit goed is voor het geld.

                 

                 

Absolutely Blue is een lichtblauwe kleur. Toch had ik hem niet zo snel gekocht als Free Hugs. Absolutely Blue is een kleur die je elk seizoen wel kan dragen. Deze lak dekt in drie lagen en droogt normaal op. Het is een mooie marine blauwe kleur. Ook deze lak heeft een vrij dikke kwast waardoor het nagels lakken makkelijk en mooi gaat.





Kortom: het zijn allebei fijne en kwaliteit goede lakken. Free Hugs dekt en droogt beter dan Absolutely Blue, maar de kwaliteit is perfect. Ik ben echt verrast over deze lakken en ga zeker meer van de Colour & Go lijn proberen.

De Essence Colour & Go lakken zijn verkrijgbaar bij de Trekpleister & Kruidvat voor €1,69 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen