08-05-13

Review: Catrice Ultimate Nudes 01 Karl Says Très Chic

              

Catrice vernieuwt zo nu en dan haar nagellakken in haar assortiment. De kwast en vooral de kwaliteit van de nieuwe lakken zou verbeterd moeten zijn. Nu had ik toevallig nog een lakje nodig voor de bruiloft. Ik koos voor een Ultimade Nudes lakje: 01 Karl Says Très Chic. Deze donkerroze kleur paste perfect bij mijn nieuwe kleren. Ik was benieuwd of de kwaliteit nou ook echt verbeterd zou zijn.
Naam: Catrice Ultimate Nudes 01 Karl Says Très Chic
Kleur: Oudroze
Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Traag

Het potje waar de nagellak in zit ziet er hetzelfde uit als alle andere Catrice lakken: rond met een zwarte dop. De nieuwe Catrice lakken hebben bovenop de dop het Catrice logo erop. Op het potje zelf zit een sticker met daarop de naam van het product en verder informatie (hoeveelheid, wat de lak doet, houdbaarheidsdatum etc.).

               

Tijdens het lakken merkte ik dat de lak ontzettend stoperig lakt, waardoor je nagels er niet mooier op worden. Na één laag dekte de lak niet. Ik moest twee lagen aanbrengen wilde de lak goed dekken. De kwast van de lak is te groot en dik waardoor het lakken niet fijn gaat. Helaas, maar deze Catrice lak lakt totaal niet fijn en daardoor is de kwaliteit ook niet verbeterd van tenminste deze lak. Nee, ik ben geen fan van 'Karl Says Très Chic'.

              

Nee, deze lak van Catrice raad ik niet aan. Ik heb zat andere lakken van dit merk die gelukkig wel zijn. Ik verwachtte veel van deze lak, omdat die vernieuwd was. Maar niets bleek zo te zijn. Deze lak lakt niet fijn, dekt niet goed en de kwast is niet fijn om mee te werken. Jammer, want de kleur is wel mooi om te dragen. Niet opvallend, maar het geeft wel iets extra's aan je nagels. Voor €2,69 kun je Karl  Says Très Chic proberen, maar je kunt hem beter in de schappen laten liggen.

Nagellak van Catrice is verkrijgbaar bij de Trekpleister en Kruidvat voor €2,69.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen