24-04-13

Review: Maybelline Color Show 262 Pink Boom



Maybelline lanceerde laatst de Color Show lakken. Deze lakken zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. De kleuren zien er zomers uit en hebben een mooie uitstraling. Ik nam voor maar 4 euro de kleur 262 Pink Boom mee. Ik was benieuwd naar deze knalroze kleur en daarom test ik hem voor jullie.

Naam: Maybelline Color Show 262 Pink Boom
Kleur: Roze
Prijs: €3,99
Hoeveelheid: 7 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Snel

De verpakking van het potje ziet er vrij standaard uit. Op de achterkant staat een sticker met informatie en op de dop het logo. Het ziet er allemaal niet heel erg chique uit, maar dat hoeft ook niet. Ik vind dat Maybelline wel wat meer mocht doen met het potje.



Over de nagellak zelf ben ik wel tevreden. Het kwastje is van normaal formaat en lakt goed. De nagellak is makkelijk aan te brengen met het kwastje. De lak droogt in twee laagjes snel op. Over de kwaliteit van deze nagellak ben ik wel te spreken. Het glimt lekker goed en de kleur knalt van mijn nagels af. Voor maar €3,99 (wat ik wel goedkoop vind voor Maybelline) krijg je een goede lak die ik zeker aanraadt.



De Maybelline Color Show lakken zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen voor €3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen