27-04-13

Review: Hema Longlasting Nailpolish 842

           

Hema verkoopt de laatste tijd naar mijn mening heel veel nieuw en vooral leuke lakjes. Het kleurassortiment is lekker breed van de Hema lakken. Toch ben ik nooit een groot fan geweest hiervan. De lakken droogten of dekten niet goed of het kwastje niet fijn in gebruik. Gelukkig heeft Hema hier wat aan gedaan, want een van de nieuwe lakken, 842, vind ik een stuk beter!



Naam: Hema Longlasting Nailpolish 842
Kleur: Lichtgroen
Prijs: €2,50
Hoeveelheid: 11 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

                

De verpakking van de Hema lakjes zien er nog altijd hetzelfde uit: Groot, vierkant met een zwarte dop. Niet heel bijzonder, maar ook totaal niet storend. Deze grote nagellakpot bevat maarliefst 11 mL nagellak en dat is veel voor zo'n lage prijs. Het potje is makkelijk vast te houden in je hand.

Deze kleur spreekt mijn ontzettend veel aan. Het is lichtgroen, net niet tegen pastel aan, maar ook weer niet een normale kleur lak. Deze kleur is voor mij één van de ultieme lentekleuren, omdat hij zo licht en vrolijk oogt. De lak lakt goed en streept verder niet. Het kwastje is vrij lang en normaal van dikte. In twee lagen dekt het goed. De kwaliteit is niet waar je u tegen zegt, maar het is ook niet slecht. Laten we zeggen dat het gewoon normaal is.

                     

Voor €2,50 moet je deze lak zeker niet laten liggen. Deze kleur is perfect voor lange lente en zomer dagen en voor naar het strand. Over de kwaliteit ben ik aardig tevreden en ik vind dat de nieuwe Hema lakken goed vooruit zijn gegaan met vorig jaar!

De Hema Longlasting Nailpolish is voor €2,50 verkrijgbaar bij de Hema. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen