17-04-13

Review: H&M Glitter Nailpolish Blue


Wist je dat de H&M hele leuke nagellak verkoopt? Nee, dan laat ik je er nu mee kennis maken. Ik heb in mijn vorige shoplog laten zien dat ik een glitter nagellak gekocht heb bij de H&M. Ik vond hem zo leuk dat ik hem aan jullie wilde laten zien in een review. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Naam: H&M glitter nailpolish blue
Kleur: blauw
Prijs: €3,95
Hoeveelheid: 15 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

Het flesje vind ik er vrij leuk uitzien: een gouden dop en de vorm loopt ook iets anders dan een normale nagellak. Op de voorkant staan met leuke paarse letters dat het gaat om een glitter nagellak. De verpakking oogt aardig meisjesachtig en met deze glitter nagellak erin, ziet het er nog mooier uit!



Deze nagellak is een leuke blauwe glittertopcoat met allerlei glitters en glitters in de vorm van hagelslag in verschillende kleuren. Het mooiste effect om deze topcoat te gebruiken is boven een zwarte basislak, om zo de glitters nog extra te laten knallen. Ook zonder een basislak is de glittertopcoat leuk om te dragen.



Van deze topcoat gebruik ik twee laagjes en hij droogt wel redelijk snel op. Het eraf halen is wat moeilijker helaas. Desondanks vind ik het toch een mooie en bijzondere lak!

De H&M glitter nailpolish is verkrijgbaar bij de H&M filialen met een beauty afdeling voor maar €3,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen