24-02-13

Review: Catrice 850 Aretha's Respink

             

En nog een lakje van Catrice die in mijn nog-te-reviewen-producten doos zat. Dit leuke roze lakje scoorde ik voor 50% omdat die uit het vast assortiment gaat: 850 Aretha's Respink. Een roze Catrice lak voor €1,35 neem ik natuurlijk mee. Vandaag wil ik dit lakje graag reviewen.

Naam: 850 Aretha's Respink
Kleur: Knalroze
Prijs: Normaal €2,69 in de sale €1,35
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: sloom

             

Van roze nagelakjes kan ik er nooit genoeg van hebben. De kleur van deze nagellak ziet er mooi uit op mijn nagels. Het kwastje lakt fijn en is vrij dik waardoor je direct en gemakkelijk je hele nagel kunt lakken. Een nadeel aan deze lak is dat de lak niet mooi opdroogt. Er ontstaan als snel belletjes en het duurt lang voordat de lak is opgedroogd.

Maar zie het van de bright side: Het lakje gaat uit het assortiment voor 50% korting, dus dan kun je nog een mooi roze lakje scoren! De kleur is echt prachtig in de zomer. Zeg nou zelf: Elk meisje wil toch wel zo'n mooie kleur in haar stash hebben?

               

Zoals je ziet vooral bij mijn ringvinger dat er belletjes ontstaan.

               

Al met al ben ik niet zo tevreden met deze lak. Gewoon al om de reden dat hij niet mooi opdroogt. Gelukkig komt er een nieuw assortiment van Catrice en zal er ook wel een goed alternatief komen voor deze lak.

Dus ben je nog dringend op zoek naar een knalroze girly lak? Ren dan snel naar de Kruidvat of de Trekpleister, want deze lak gaat uit het assortiment. Heb je geluk, dan ligt de lak nog in de salebakken voor maar €1,35.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen