12-02-13

Catrice NEONaturals C06 On The Bright Side Of Life

               

Een paar weken geleden kwam Catrice met haar nieuwe LE: NEONaturals. Het assortiment sprak mij niet zo veel aan. Afgelopen zaterdag was ik weer bij de Kruidvat en zag ik opeens een opvallend lakje in de salebakken liggen: De C06 On The Bright Side Of Life van Catrice. En ik dacht: Waarom heb ik dit lakje nog nooit eerder gezien? De kleur is knal en knal paars en dat sprak mij wel aan. Ik nam het lakje mee voor maar €1,- en ik wil hem vandaag voor jullie reviewen.

Naam: Catrice NEONaturals C06 On The Bright Side Of Life
Kleur: Knalpaars
Prijs: €2,99 nu in de sale voor €1,-
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 3
Opdroogsnelheid: Normaal

Enthousiast dat ik was kwam ik thuis met dit lakje en begon ik meteen mijn nagels ermee te lakken. De kleur is mooi, dat is een feit maar hoe is de rest van deze lak? Het kwastje lak goed zoals we gewend zijn van Catrice. Alleen de lak dekt in drie lagen nog steeds niet. Heel erg jammer, want ik vind de lak zo mooi eruit zien. De zilveren dop laat de nagellak nog eens extra knallen in het potje. De lak chipt niet zo heel snel gelukkig.

               

              

Tip - Voor extra felle paarse nagels kun je ook de Hema blacklight topcoat over deze lak doen.

Als je nog op zoek bent naar een knal paarse lak voor de lente of de zomer, dan raad ik je deze lak wel aan.  De lakt dekt misschien niet zo goed, maar de kleur is echt gorgeous. Als je geluk hebt dan lig de lak misschien bij jouw Kruidvat ook nog wel in de salebakken.

2 opmerkingen:

  1. Als hij niet zo goed dekt kun je ook van te voren eerst wit doen dan dekt hij waarschijnlijk in 1 keer. Super leuk kleurtje !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip! Ik ga het uitproberen.

      Verwijderen