13-02-13

Catrice 770 Put Lavender On Agenda

               

En we blijven nog even in de Catrice lakjes. Afgelopen najaar heb ik een lavender kleurige lak van Catrice gekocht: 770 Put Lavender On Agenda. Ik heb tal van felle kleuren in mijn nagellakstash, maar echte winter- en najaarkleuren had ik nog niet. Ik nam dit lakje mee, omdat ik de kleur in het potje heel mooi vond. Vandaag ga ik dit lakje aan jullie zien.

Naam: 770 Put Lavender On Agenda
Kleur: Lavender paars
Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

                     

Deze lak heeft een mooie, lavender kleur. Niet een kleur die ik normaal zal kopen, maar voor het najaar is die wel tof. De kwast is zoals elk Catrice lakje, niet te groot en niet te klein. De lak lakt goed en is niet streperig. De nagellak dekt in twee laagjes en droogt normaal op.

                    

Ik ben wel tevreden met deze lak. Ik heb hem nu al een paar dagen op en hij begint nog niet te chippen. Dus dat is een goed teken.

                   

Dus ben je nog op zoek naar een mooie lavender kleurige lak? Koop dan 770 Put Lavender On Agenda voor maar €2,69. Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister.

1 opmerking: