29-01-13

Review: Essence Ready For Boarding 03 Exits on your right

                  

Laatst zag ik dat ze bij de Kruidvat een make-up sale hadden. Ik nam dit groene pastel lakje mee van de Essence Ready for Boarding LE. Ik ben al een tijdje op zoek naar verschillende pastel kleurtjes. Omdat deze nagellak nog maar €1 was in de sale nam ik hem mee.
                         

Naam: Essence Ready for Boarding 03 Exits on your right
Kleur: Pastel lichtgroen
Prijs: €1,49 maar in de sale is die €1
Hoeveelheid: 8 ml
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Redelijk snel
 



De kwaliteit van de lak is erg fijn. Over het kwastje heb ik niet veel op te merken en de lak doet gewoon zijn  ding. De groene pastel kleur is een mooie kleur voor in de lente en de zomer. Het lakje droogt in slechts twee laagjes al. Al met al ben ik dus best tevreden met dit lakje en ben ik blij dat ik deze nog gekocht hebt. Een leuk lakje voor de lente en zomer alvast!



De lakjes van de Ready for Boarding LE zijn eigenlijk niet meer verkrijgbaar in de Kruidvat, maar misschien heb je nog wel geluk als je ze in de make-up sale vind. Het lakje is van €1,49 naar €1 afgeprijsd.

1 opmerking: