04-01-13

Review: Catrice 740 King Of Greens

                              
Catrice lakjes koop ik niet meer zo vaak. Het assortiment spreek mij niet veel aan. Op mijn verjaardag heb ik een Catrice lakje gekregen: King Of Greens. Eigenlijk draag ik nooit groene nagellak, maar deze lak zag er wel leuk uit. Dit Shrek groene lakje met shimmer laat ik vandaag aan jullie zien. 

Naam: Catrice Ultimate Naillacquer 740 King Of Greens

Kleur: groen zilveren shimmer                                                            
Prijs: €2,69                                                                                
Hoeveelheid: 10 ml                                                                     
Hoeveel laagjes: 1                                                                   
Opdroogsnelheid: normaal



740 King Of Greens is een groene lak met een zilveren shimmer erdoorheen. Dit maakt de kleur van de lak bijzonder en het geeft wat extra's. De lak lakt lekker en door het dikke kwastje kun je gemakkelijk je nagel in één keer lakken. De lakt dekt in slechts één laag en droogt normaal op. Nadelen zitten er niet aan dit lakje en dat is juist een goed teken! 

  

Kortom: Zoek je een leuk groen maar vooral niet saai budget lakje? Dan is King Of Greens wat voor jou! Catrice nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor slechts €2,69. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen