04-12-12

Opgemaakt in november 2012

                

November is alweer voorbij en dat betekent dat we december ingaan. In november heb ik weer een aantal spullen weten op te maken en producten weggegooid. Het doel voor december is het opmaken van testers/probeer samples, want ik anders gaan ze over datum. Ik laat jullie in dit artikel zien wat ik zowel heb opgemaakt als weggegooid. De foto's zijn gemaakt in de schemering, dus de kwaliteit is iets minder dan normaal.



Syoss ultra strong hairspray
Deze haarspray is de beste haarspray die ik heb gehad. Hij droogt snel, houdt lang en is gemakkelijk weer uit te kammen. Syoss is een iets wat duurder merk, maar het is heel vaak in de aanbieding in de Kruidvat & Trekpleister.



Kruidvat easy color mousse 7.0 donker blond
Iedereen weet onderhand al wel dat ik de easy color mousse van kruidvat fijn vind. Nu wilde ik terug naar mijn natuurlijke haarkleur namelijk donkerblond. Dit lukte alleen niet zo goed.. Voor de rest is dit een fijne haarverf die lang blijft zitten en de mousse substantie is fijn om mee te werken.



Kruidvat easy color mousse intensieve kleurconditioner
Het was een beetje mijn doel geworden om deze conditioner op te maken, omdat ik nog heel veel conditioners heb liggen van verschillende haarverf verpakkingen. Deze conditioner is volgens mij ook los te koop in een grotere tube. Hij maakt je haar lekker glad, laat de kleur langer mooi houden en je haar krijgt een er een mooie glans van.



Syoss mixing colors 1-13 blackberry mix
Omdat mijn haar niet donkerblond is geworden en ik het lelijk vond, heb ik besloten om het weer donker te verven. Donkere kleuren (bruin, rood) staan mij beter dan lichte kleuren. Nu zag ik laatst de mxing colors van Syoss staan en ik vind de kleuren bijzonder mooi. Deze blackberry mix heeft een donkerbruine basiskleur met een donkerpaarse glans. De haarverf kost iets van 11 euro en hij is fijn in gebruik.



Derlon gezichtsreinigingsdoekjes
Daar zijn ze weer! Deze gezichtsreinigingsdoekjes gebruik ik bijna altijd om mijn make-up eraf te halen. De doekjes irriteren mijn huid niet en ze zijn goedkoop. Een pakje met 25 doekjes kost €1,57 volgens mij.



8x4 deo break free
Deze deo ruikt echt lekker en heb ik bij de Action gehaald voor maar €1,22.



Essence my base illuminating make up base
Ik heb op veel blogs gelezen dat de my base van essence een goede budget make up base is. Ik vind dat dit product eigenlijk niks toevoegt. Of ik nu met deze base oploop of niet; de make up ligt er aan het eind van de dag toch wel af.



Catrice infinite matt foundation 020 honey beige
Ik ben verlief op deze foundation! Hij dekt als een kei en zo duur is die helemaal niet (6 euro ongeveer). Deze foundation geeft me een natuurlijke en goede dekking. Het is jammer dat die alweer op is.



Nivea creme
Deze potjes met nivea creme zijn super handig om mee te nemen naar school of op reis. Ze zijn klein en ze gaan lang mee. My skin needs niveau vooral in de winter met mijn droge huid was deze creme al snel op. Helemaal op was die niet, maar ik moest hem weggooien want de creme begon er vies uit te zien ):



Essence longlasting eye pencil 01 black fever
Nog een product dat ik dagelijks gebruik. De essence longlasting eye pencils vind ik fijner dan de eye pencils van de Hema. Deze van Essence blijven mooi lang zitten en de kleuren zijn goed gepigmenteerd. Nog een goede reden om hem weer aan de schaffen is ook de prijs €1,49 denk ik.

1 opmerking:

  1. Die laatste gebruik ik ook dagelijks, vind hem erg fijn! Over de Syoss mixing colors heb ik al vaak zitten twijfelen, misschien dat ik het toch maar eens probeer.

    BeantwoordenVerwijderen