02-12-12

My life in pictures oktober & november

                               
Het is al een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een My life in picutres heb gedaan! Het mapje met foto's begon langzamerhand al erg vol te worden, dus ik laat jullie zien wat ik de laatste tijd heb beleefd. Vanaf januari 2013 wil ik beginnen met een my week in pictures, dat lijkt me erg leuk om te doen.




Omdat ik dit jaar examen doe, moet ik bij Duits veel luister-kijk- en leesexamens maken. Dit leesexamen van 2011 heb ik maar matig gemaakt, de teksten zijn soms best pittig! Ik moet wel zeggen dat Übung macht den Meister!


Als ik zeg dat natuurkunde een saai vak is, denk ik dat veel mensen het daar met me eens zijn. Ik was eigenlijk wel verplicht om mijn natuurkunde boek een mooi kaftje te geven. Toevallig had ik nog veel H&M divided labels in me laatje liggen (ik spaar ze altijd) zodat ze mooi op deze kaft konden.



Wachten in Zwolle op een vriendin van me. Je ziet soms echt de raarste dingen in de stad voorbij komen als je zit te wachten.



Naar de openavond bij Landstede. Niet dat ik er een opleiding ga doen, maar ik was wel benieuwd naar een opleiding die ze daar geven.



Ik kwam er laatst achter dat ik deze pumps van de H&M in me kast lagen. Ze staan echt leuk, maar voor de winter zijn ze echt te koud!



Maandag t/m donderdag moet ik er elke dag om 6 uur 's ochtends uit, omdat ik altijd het eerste uur moet beginnen op school en ik best ver weg woon. Op vrijdag ga ik er om 7 uur uit, want dan ben ik het eerste uur vrij. Zaterdag om kwart over 5, want dan moet ik werken en op zondag om kwart over 8 voor de kerk. Pff, ik haat wekkers!



Dit is best grappig. Mijn wiskundedocent zegt heel vaak hetzelfde. Nu heb ik één les eens bijgehouden hoevaak hij wat zegt. Heb je hem? is blijkbaar zijn favoriet.



Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het woordjes leren voor een tentamen. Voor het tentamen Duits moest ik 251 woordjes uit mijn kop leren.. Dat beviel me niet zo goed..



Zaterdags heb ik meestal een volleybal wedstrijd. Na een wedstrijd ging wilde ik mijn natuurkunde huiswerk maken, maar na een tijdje schrijven met links (jaa ik ben links!) kreeg ik zo erge kramp dat ik maar verder ging met rechts.



Goed bezig met scheikunde.

  

Sinds kort sta ik op de brood afdeling bij de Boni. Het is echt heel leuk om te doen, maar de oven is nou niet bepaald mijn vriend.. Ik heb me al 2 keer gebrand. De rechste foto is een brandblaar tussen mijn duim en wijsvinger in.



De eerste tentamenweek stond weer voor de deur. Op vrijdag, de laatste dag, had ik een tentamen Duits en scheikunde. Donderdagavond maakte ik twee opgaven uit het scheikunde examen van 2012 en ik had ze allebei helemaal goed!



Übung macht den Meister en dat is gebleken ook! Ik schrok me rot toen ik zag dat ik voor het scheikunde tentamen een 10 had gehaald en voor een ict opdracht een 9,5! Ik ben er heel erg blij mee.



Via coup a soup kun je gratis samples aanvragen om uit te proberen. Ik probeerde de nieuwe pizza smaakt. De soep rook heerlijk naar pizzakruiden, maar de soep zelf was echt niet te eten! Bah, ik heb hem meteen weggegooid ):



Ik besloot laatst om mijn prullenbak op mijn laptop te legen. In totaal zijn er 6122 items verwijderd en dat scheelde 4,69 GB. Eigenlijk heb ik best wel veel troep op mijn laptop staan.. (oeps)





1 opmerking: