07-12-12

31 nail challenge dag 15: Delicate print

   
Dag 15 van de 31 nail challenge staat in het teken van een delicate print. Op google kon ik niet duidelijk worden wat een delicate print nou precies is. Ik heb het er maar op gehouden dat het iets moet zijn met een kanten, nette print. Nu het ook nog de tijd van Sinterklaas en kerst is, vond ik het wel leuk om ook iets in die richting te doen.



Ik heb eerst mijn nagels rood gelakt met 060 Bloody Mary To Go van Catrice. Dit rode lakje dekt al in slechts 1 laag en ik vond het de geschikte kleur voor een delicate kerst achtige nail-art.




Met Hema nailpolish 15 heb ik nadat de rode nagellak is opgedroogd een diagonale witte streep aan de bovenkant van me nagels gemaakt. Met een punaise gedipt in de witte nagellak heb ik de kanten rand gemaakt.



 Met een sponsje met de zilveren glitterlak 11 van Hema heb ik een gradient gemaakt aan de bovenkant van mijn nagels. Toen dit was opgedroogd heb ik nog met Diamond sky van MAX over de gradient gelakt om wat glitters aan te brengen.




En dit is het uiteindelijke resultaat! Ik vind dit wel een leuke nail-art geworden. Leuk voor bij de feestdagen en het is simpel om te maken. Op de volgende dag van de 31 nail challenge ga ik een tribal print maken. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat worden, want ik heb nog nooit een tribal print gedaan op mijn nagels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten