21-10-12

Safari Nailpolish (lichtblauw)

 

Op een braderie koop ik altijd wel nagellak. Wat voor merk het ook is, het scheelt mij niet erg veel. Nagellak is nagellak, er is goede nagellak en slechte. Toevallig valt mijn oog telkens weer op de Safari nagellak, waar ik echt een liefde voor gecreeërd heb. Aan mijn laatste bezoek aan de braderie heb ik twee Safari lakjes meegenomen: een groene en een blauwe. In dit artikel geef ik een review over de blauwe lak.

Naam: Safari Nailpolish lichtblauw
Kleur: lichtblauw
Prijs: €1,- tot €2,50
Hoeveelheid: 12 ml
Hoeveel laagjes: 1                                                             
Opdroogsnelheid: gewoon



Safari lakjes zijn over het algemeen niet zo heel bekend, omdat het merk volgens mij uit Polen komt. Desondanks vind ik deze lakjes altijd heel fijn lakken! Dit blauwe lakje ziet er lekker fel uit (leuk voor in de zomer!)en hij lakt fijn. In slechts één laagje dekt de nagellak mooi en droogt ook wel redelijk normaal op. De lak lakt niet streperig. Het enigste nadeel aan deze lak is dat deze wel vrij snel weer chipt zonder topcoat.



Voor slechts €1,- heb ik dit leuke lakje weten te bemachtigen. En dan krijg je ook nog een best potje met maarliefst 12 ml erin. De prijzen verschillen nogal, bij sommige kraampjes zijn deze lakjes voor maar €1,- maar ik ben ook langs kraampjes geweest waarvoor je wel €2,50 betaalde voor één Safari lakje. Even goed opletten dus.

Swatches:




Dus wanneer je niet zoveel geld te besteden hebt en je toch een fijn lakje wilt kopen, dan raad ik deze lak zeker wel aan! Zonder een topcoat chipt de nagellak misschien wel snel, maar hij lakt in ieder geval wel erg fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen