29-10-12

Review: Action MAX Apple Green & La Pink

               

In de laatste shoplog van de Action had ik twee lakjes meegebracht: La Pink & Apple Green. De lakjes kosten gewoon maar €0,45 bij de Action en ze hebben leuke kleurtjes en de kwaliteit is ook fijn. Nu hadden ze ook eidenlijk eens nieuwe kleurtjes in mijn Action filiaal waaronder deze twee felle kleuren.

Naam: MAX Nails DNC 204 Apple Green                       Naam: MAX Nails DNC 202 La Pink
Kleur: Groen                                                                      Kleur: roze (sterke neiging tot rood)
Prijs: €0,45 (spotgoedkoop!)                                             Prijs: €0,45 (spotgoedkoop!)
Hoeveelheid: 7 ml                                                             Hoeveelheid: 7 ml
Hoeveel laagjes: 2                                                             Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: langzaam                                              Opdroogsnelheid: gewoon

Waarom kiest MAX van die namen die helemaal niet bij de kleur van het lakje horen? Bij La Pink stel ik me een barbieroze lakje voor, niet een rood/roze lakje. En Apple Green zal wel appeltjesgroen zijn, maar de kleur van de lak is meer felgroen..

MAX verpakt zijn cosmetica keurig in een kartonnen verpakking. Dat vind ik echt zon pluspunt! Zo weet je als klant dat de nagellak niet eerder gebruikt is door iemand anders. Ode aan de hygiëne! :D De verpakking ziet er voor de rest vrij simpel uit; basis informatie en wat het product doet. Het oogt al snel goedkoop. De verpakking mocht wel iets vrolijker en wat duurder eruit zien. Het potje waar de nagellak inzit, ziet er doorzichtig uit, zodat je goed de kleur kunt zien. Het logo staat op de voorkant en onderop is er een sticker opgeplakt waar de naam van de lak op staat. Het potje is lekker klein en vierkant, zo kun je hem gemakkelijk meenemen in je tas.



La Pink heb ik als eerste getest. Deze lak is erg waterig, maar dat vind ik juist veel fijner lakken. Het lijkt wel alsof het kwastje zo smoot en snel over je nagels lakt. La Pink droogt ook normaal op en lakt niet streperig. De kleur vind ik ook erg leuk op me nagels staan.
Apple Green lakt daar een tegen helemaal niet waterig, maar juist heel moeilijk en de lak droogt ook sloom op. Ik vind hem niet zo heel mooi op mijn nagels. Het lijkt wel alsof de substansie van deze lak anders is dan die van La Pink. Beetje jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen