27-09-12

Safari Nailpolish (groen)

                               

Naar mijn gevoel heb ik bijna geen groene lakjes in mijn nagellak stash liggen. Ik wilde altijd nog een fel lakje kopen en dat is gelukt! Op een braderie kwam ik er een tegen van het merk 'Safari'. Voor sommige van jullie geheel onbekend, andere kennen het misschien van de braderie/markt. Kijken jullie mee naar dit leuke, groene lakje?

Naam: Safari Nailpolish groen
Kleur: groen
Prijs: €1,- tot €2,50                                                                         
Hoeveelheid: 12 ml
Hoeveel laagjes: 2                                                                  
Opdroogsnelheid: gewoon

Safari lakjes zijn over het algemeen niet zo heel bekend, omdat het merk volgens mij uit Polen komt. Desondanks vind ik deze lakjes altijd heel fijn lakken! Dit groene lakje ziet er lekker fel uit en hij lakt fijn. Slechts in twee laagjes is deze nagellak gedekt en hij droogt normaal op. Het potje vind ik er voor de rest niet bijzonder uitzien. De dop is wit met een zwart zebradesign erop. Op het potje zelf staat het merk en wat overige informatie (houdbaarheidsdatum, hoeveelheid etc).

                              

Voor slechts €1,- heb ik dit leuke lakje weten te bemachtigen. En dan krijg je ook nog een best potje met maarliefst 12 ml erin. De prijzen verschillen nogal, bij sommige kraampjes zijn deze lakjes voor maar €1,- maar ik ben ook langs kraampjes geweest waarvoor je wel €2,50 betaalde voor één Safari lakje. Even goed opletten dus.

1 opmerking: