04-09-12

Review: NYC Expert Last Nail Polish 119 City Blackout

                                  

NYC is een merk waarvan ik eigenlijk nooit dingen koop. Ik heb er 2 lakjes van en ze bevallen me allebei wel. De zwarte lak 119 nam ik een keer mee, omdat ik een zwarte lak nodig had en Catrice en Essence hebben geen zwarte lakjes in het assortiment liggen. Bij de Hema hebben ze wel zwarte nagellakken maar die zijn echt niet fijn. Ik gaf 119 City Blackout van NYC maar eens een kans.

Naam: NYC Expert Last Nail Polish 119 City Blackout
Kleur: Zwart
Prijs: €2,99
Hoeveelheid: 9,7 ml
Hoeveel laagjes: 1
Opdroogsnelheid: Snel

De verpakking

Het potje van de lak ziet er normaal uit: geen poespas en het oogt niet goedkoop. Bovenop de dop staat het logo opgedrukt van NYC, dat ziet er best leuk uit. Voor de rest staat er nog wat informatie op het potje zoals de houdbaarheidsdatum (30 maanden) en wat het lakje allemaal doet:

Up to 7 days long lasting and up to 50% stronger nails.

Of dat van die 50% sterkere nagels ook echt waar is dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. Dit lakje houdt echt de 7 dagen niet. Je moet je nagels bijwerken wil je de lak 7 dagen op je nagels laten zitten.

                                      

De lak zelf

119 City Blackout is een mooi zwart lakje dat al dekt in slechts 1 laagje. Het kwastje is vrij dik en daarom kun je meteen je nagels mooi lakken. De naam City Blackout past ook wel goed bij dit lakje. De kleur is ook echt pik en pik zwart. Ik gebruik eigenlijk nooit zwarte nagellak als basislak, maar ik gebruik de lak voor onder een speciale topcoat. Deze lak is daar wel geschikt voor, omdat die goed dekt.

Swatches (zonder flits - met flits)

 

Conclusie

Zoek je een fijn zwart lakje? Ik raad iedereen echt deze lak aan. City Blackout dekt in slechts 1 laagje, het kwastje is fijn en de nagellak droogt mooi op. De lak blijft ook wel lang genoeg zitten en gaat niet snel chippen. Als de andere lakjes van NYC ook zo zijn zoals deze, dan koop ik zeker meer van het merk NYC, want de kwaliteit is echt goed!

1 opmerking:

  1. Heb zelf geen NYC nagellakjes, maar ga ze eens overwegen

    BeantwoordenVerwijderen