16-09-12

Review: Catrice nagellak 070 Caught On The Red Carpet

                                   

Mijn zoektoch naar een perfecte, rode nagellak gaat door! Verschillende merken heb ik al uitgeprobeerd, maar nog steeds niet de goede gevonden. Ik waag deze keer een gok aan de donkerrode lak van Catrice: 070 Caught On The Red Carpet. Zou deze lak dan eindelijk mijn zoektocht doen stoppen? Lees snel verder!

 Naam: 070 Caught On The Red Carpet
Kleur: donkerrood                                                                    
Prijs: €2,69                                                                             
Hoeveelheid: 10 ml                                                                    
Hoeveel laagjes: 2                                                                 
Opdroogsnelheid: traag

 

070 Caught On The Red Carpet is een budgetlakje die ondanks de prijs, er toch chique uitziet. Ik vind de lakjes van Catrice er altijd wel chique uitzien door de vorm en grote, zwarte dop. Laten we verder gaan met het lakje. Het kwastje is vrij dik, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Met grote kwastjes kun je gemakkelijk in één keer je hele vinger lakken. Persoonlijk heb ik juist een hekel aan dunne kwastje, daar kan ik echt niks mee. De lak dekt niet zo mooi in die 2 laagjes die ik op heb gedaan. De lak droogt niet goed en dekt niet mooi. Ook een nadeel is dat de lak heel traag opdroogt. De voordelen zijn wel dat de kleur erg mooi is en het potje er leuk uitziet.

  

Jammer Catrice, ik had echt meer van dit lakje verwacht! Mijn zoektoch moet jammer genoeg verder gaan! Zal er ooit een keer een dag komen dat ik het perfecte, donkerrode lakje vind? Dit lakje van Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor maar €2,69.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen