29-09-12

Essence Colour & Go 113 Do you speak love?

                            

Mijn zoektoch naar het perfecte lakje is geeindigd! Essence heeft haar nagellakjes vernieuwd en dat betekent dat Essence weer een kans kreeg van mij. Het lakje 113 Do you speak love? had ik nog niet in mijn stash liggen. Ik wilde het lakje graag proberen en kocht hem om die reden.

Naam: Essence Colour & Go 113 Do you speak love?
Kleur: donkerrood
Prijs: €1,69
Waar verkrijgbaar: Trekpleister & Kruidvat                                                                        
Hoeveelheid: 8 ml
Hoeveel laagjes: 1                                                                  
Opdroogsnelheid: gewoon



VerpakkingIk heb al zovaak geroepen dat ik het potje van de nieuwe Essence lakjes een rare vorm heeft. Het ziet er een beetje komisch en niet serieus uit. Jammer, ik hou wel van een chique uitstraling zoals de lakjes van Catrice.
Toen ik net wat zat te spelen met het potje merkte ik op dat er een soort van klik-sluit beveiliging bovenaan het potje zit. Als je de dop helemaal goed doordraait op het potje, dan zegt de dop klik zodat het potje ook daadwerkelijk goed dicht ziet. Handig en origineel!

                                        

Het lakje zelfHet lakje zelf lak heel fijn, omdat het kwastje vrij groot is. Doordat het kwastje groot is kun je direct je hele vinger ermee lakken. Het lakje dekt al in slechts 1 laagje en droogt gewoon op. De lak dekt goed, mooi en blijft lang zitten. De perfecte rode lak dus!

Swatches (zonder flits-met flits)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen