13-08-12

Review: Hema diamond nailpolish 03

                                        

Om eerlijk te zijn koop ik niet meer zo vaak nagellak bij de Hema. De kwaliteit valt me best wel tegen, ook al hebben ze best leuke kleurtjes in het assortiment liggen. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn zusje eventjes bij de Hema geweest, omdat ze bij onze Kruidvat geen Essence lakken meer hadden (shame you). Ik zag een mooi lakje liggen bij de Hema en heb hem meegenomen.

Naam: Hema diamond nailpolish 03
Kleur: Donkerroze met zilvere glans
Prijs: €3,-
Hoeveelheid: 11 ml
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: gewoon



De nagellak is gewoon los verkrijgbaar in de Hema. Zo weet je niet of iemand anders hem heeft getest, dat is wel een nadeel eraan. De lak zit in een best groot, vierkant potje. Het potje oogt wel chique en strak vind ik. Op de voorkant zit een sticker met daarop de naam en het logo van de Hema. Jammer dat het een sticker is, de sticker maakt het potje een stuk lelijker als je er naar kijkt. Ze konden beter de naam en het logo op het potje drukken.
                           

Natuurlijk gaat het over de lak zelf. De lak dekt keurig in 2 laagjes, 1 laagje is net niet genoeg. En wauw, wat een mooie kleur is het! Donkerroze met een mooi zilveren glans. Als je heel goed kijkt zitten er ook wat glitters doorheen, maar dat valt niet zo op. De lak blijft goed zitten, ik heb hem nu 2 dagen op en me nagels zien er nog goed uit.

                          


Voor €3,- heb je een mooi lakje, die lang blijft zitten en fijn lakt. Ik zou deze lak zeker aanschaffen in je stash, want het is niet een standaard kleur roze en de kwaliteit is goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen