30-08-12

Review: Catrice nagellak 880 No Snow Petrol & 060 Bloody Mary To Go

                                     

Catrice is een van de merken waar ik veel nagellak van koop. De lakjes zien er altijd goed uit en de kwaliteit is wel redelijk. Vorige week heb ik twee nieuwe lakjes gekocht: 880 No Snow Petrol & 060 Bloody Mary To Go. Voor maar €2,69 per stuk heb ik deze lakjes gekocht bij de Kruidvat, maar je kunt ze ook bij de Trekpleister kopen. Catrice verandert haar schappen om de zoveel tijd en deze twee lakjes kon ik niet laten staan!

                                      

Naam: 880 No Snow Petrol                                                        Naam: 060 Bloody Mary To Go
Kleur: blauw/groen                                                                     Kleur: rood
Prijs: €2,69                                                                                  Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 ml                                                                     Hoeveelheid: 10 ml
Hoeveel laagjes: 1                                                                       Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: snel                                                                Opdroogsnelheid: gewoon

                                       

880 No Snow Petrol

880 No Snow Petrol nam ik mee puur voor de kleur van deze lak. Is het nou blauw of groen? Ik zit er telkens naar de kijken, maar ik kom er niet uit. Een kleur zoals deze had ik nog niet in mijn stash liggen. Wanneer je deze lak in de zon houd, krijg je een mooi blauwe shine te zien. Op je nagels is hier verder niks van te zien. 880 No Snow Petrol is een fijn lakje dat dekt in slechts 1 laagje. Het kwastje is dik en daarmee kun je je nagels in één keer direct goed lakken. Het nadeel aan dit lakje is dat deze wel snel gaat chippen, maar voor het geld krijg je een fijn lakje met een bijzondere kleur.



060 Bloody Mary To Go
060 Bloody Mary To Go is een lakje zo rood als bloed. De naam past precies bij de kleur van dit lakje! Ik kocht deze lak, omdat ik geen fijne rode lak in mijn nagellakstash had liggen. Dit probleem is helemaal opgelost door dit rode lakje van Catrice! 060 Bloody Mary To Go dekt goed in 2 laagjes en chipt niet snel. De lak krijg je snel en gemakkelijk op je nagels door het dikke kwastje. De lak bevat verder geen glitters of een shine, de kleur is echt bloed en bloed rood! Voor €2,69 krijg je een mooi rode lak die fijn lakt, dekt en niet al te snel chipt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen