16-08-12

Review: Catrice nagellak 350 Hip Queens Wear Blue Jeans

 

Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst een Catrice lakje heb gereviewd. Hip Queens Wear Blue Jeans heb ik ooit een keer gekocht, omdat ik nog geen jeans blauw lakje in mijn stash had. Ik wilde al heel lang een review over deze nagellak schrijven, maar het is er nooit van gekomen. Niet dat het geen mooi lakje is, maar ik ben niet zo'n fan ervan..

Naam: Catrice Naillacquer 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
Kleur: Jeans blauw
Prijs: €2,50
Hoeveelheid: 10 ml
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Zeer en zeer langzaam

                               

Ja erg jammer. Deze nagellak droogt echt super traag op bij mij. Ik heb hem 2 keer hele geswacht, maar de nagellak droogt echt heel sloom. Niks aan te doen, maar je moet wel lang wachten totdat je weer normaal wat kunt doen met je handen. De nagellak droogt in 2 laagjes, maar er ontstaan allerlei belletjes bij deze lak (zie swatches).

 

Anyway ik heb toch wel wat positiefs over deze lak! De kleur is zooo mooi: het is een jeansblauw lak en in de zon vallen de lichtblauwe glitters ook op. Op het eerste gezicht zul je denken dat het een gewoon blauw lakje is, maar er zitten dus nog lichtblauwe glitters in die je alleen in het licht ziet.
De naam van de lak vind ik er echt bij passen: Hip Queens Wear Blue Jeans! (jeaaah). Voor de rest is het kwastje wel fijn.

  


Ik ga dit lakje niet weer kopen, dan koop ik liever een jeans blauw lakje van een ander merk. Dit lakje dekt niet helemaal goed en droogt super langzaam op. Niet het ideale lakje voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen