29-07-12

Review: Essence Colour & Go 87 Passion for fashion

                                                                          

Essence heeft een leuke, kleurrijke lijn nagellak, namelijk de Colour & Go lijn. Ik bezit al een aantal lakjes van deze goedkope lijn en de kwaliteit verschilt erg van elk lakje. Dit keer review ik een lakje dat zeker wel één van mijn favourieten is: 87 Passion for fashion!

Naam: Essence Colour & Go 87 Passion for fashion
Kleur: Paars
Prijs: €1,29
Hoeveelheid: 5  ml
Hoeveel laagjes: 1 laagje (met basecoat)
Opdroogsnelheid: Gewoon

                              

De verpakking
De nagellak zit in een doorzichtig potje. Dat is wel handig, want dan weet je direct welke kleur erin zit. Op het potje zit een doorzichtige sticker met daarop het merk en de informatie. De dop is in de kleur van de kleur nagellak, dat vind ik handig, want in mijn nagellakstash weet ik meteen welke nagellak dit is.             

                              

De nagellak zelf
En hoe lakt die? Wanneer ik het kwastje uit het potje haal, zit er meteen genoeg nagellak aan om de hele nagel te bedekken. Het kwastje is dus redelijk dik. Opzich is dat voor mij geen probleem, ik hou er wel van. Het kwastje lakt voor de rest fijn en de lak droogt gewoon op in 1 laagje (met basecoat). De lak heeft een fashionable kleur (daarom ook de naam duh), het is een mooie kleur paars.

Swatch

            zonder flits                                                                                             met flits

Conclusie
87 Passion for fashion is een leuk lakje, met een fashionable kleur. Deze lak ziet er wel stoer uit en is ook wel leuk voor de zomer. Het kwastje lakt fijn en de nagellak droogt goed op. Ik heb zeker wel andere lakjes van Essence gehad die echt flut fijn, maar deze is dat gelukkig niet. Een zeer leuk lakje die ik vaker ga kopen! De Essence Colour & Go lakken zijn te koop bij de Kruidvat & Trekpleister voor maar €1,29.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen