19-07-12

Review: Action MAX Baked Eyeshadow 471 Brown & Beige

                                             

In deze shoplog konden jullie zien dat ik bij de Action ook het paletje 471 Brown & Beige meegenomen had. Ik was best wel tevreden over het palet 472 Black & Beige. Oogschaduw draag ik niet zo heel vaak, maar als ik het opdoe dan gebruik ik meestal de kleuren wit, blauw en bruin. Het paletje 471 Brown & Beige bestaat uit, zoals de naam het al zegt, bruine en witte oogschaduw. En voor de prijs, €1,29, kon ik hem ook zeker niet laten liggen!


Prijs: €1,29
Kleuren: wit, goudbruin, oranjebruin, bruin
Houdbaarheidsdatum: 18 maanden
Getest op dieren: Nee (:
Waar te koop: Action
Merk: MAX

 

In het review over de 472 Black & Beige kon je lezen dat ik de verpakking eerst niet open kon krijgen. Bij dit paletje was dat gelukkig niet het geval. Het palet is verpakt in een kartonnetje. Dat vind ik een stuk hygiënischer dan dat het los verkrijgbaar is. Nu weet je gelijk dat niemand het product getest heeft en open is geweest. MAX doet dit trouwens met al zijn producten, een goed teken dus!

                                



Het palet bevat vier kleuren: wit, goudbruin, oranjebruin en bruin. De kleuren zoals je ze ziet in het palet zijn ook de kleuren die je op je ogen krijgt. Dus het is niet zo dat de witte oogschaduw opeens gelig eruitziet op je ogen ofzo. De kleuren zien er mooi, glimmend uit, omdat het een baked oogschaduw is. Persoonlijk hou ik daar van, omdat het meer effect heeft op je ogen. Het enige nadeel is dat de kleuren na een tijdje loslaten en door je palet heen vliegen. Misschien kan dat wel gelijmd worden? Ook een nadeel is dat het palet snel vies wordt. Je kunt de oogschaduw zowel droog als nat gebruiken. Gebruik je het droog, dan krijg je volgens de verpakking een natuurlijke look. Gebruik je de ooschaduw nat, dan krijg je het maximale effect.

 

  


Ik ben wel tevreden over deze eyeshadowpalet. De kleuren zijn echt heel mooi en dit is zeker een handig paletje die je zo in je tas stopt. Ook voor de prijs neem je hem sowiso al snel mee vind ik. Waarover ik zeer tevreden ben is ook dat ze de makeup van de Action niet op dieren testen. De kleuren zijn mooi, geven een goede pigmentatie en kun je gemakkelijk met elkaar blenden om zo verschillende ooglooks mee te maken. Het nadeel van dit palet is wel dat de kleuren los kunnen laten en het palet wordt snel vies. Maar voor de prijs kun je hem echt niet laten liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen