18-07-12

Hema nailpolish 22

                                                                           
Vandaag wil ik een review schrijven over een van mijn favourite zomerlakjes; Hema nailpolish 22. Ik kom eigenlijk nooit meer bij de Hema, maar ik zocht een groen lakje en die hadden Essence & Catrice niet. De Hema heeft naast nummer 22 ook nog veel andere leuke zomerkleurtjes! Zeker een kijkje waard, want de lakjes kosten helemaal niet zo heel veel (€2,50 ongeveer). Ik laat jullie dit keer nummer 22 zien

Wat jammer dat de Hema geen namen heeft voor de nagellakken. Ik ga vandaag dus een review doen over nummer 22. Dat klinkt eigenlijk best standaard en saai. Veel beter zou de Hema ook net zoals Essence & Catrice de producten een naam moeten geven. Veel leuker toch? Maar laten we snel verder gaan met de nagellak zelf.

 

Naam: Hema nailpolish 22
 Kleur: Groen
Prijs: €2,25
Hoeveelheid: 7 ml
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Gewoon

De lak droogt in 2 laagjes, maar de lak is erg streperig. Daardoor kunnen je gelakte nagels er een stuk lelijker uitzien. Voor de rest vind ik de kleur echt heel mooi zomers, het is felgroen. Ik raad bij gebruik van deze lak een goede basecoat aan, want je nagels worden na het erafhalen helemaal groen. Dat is wel een nadeel aan deze felle lak. Voor de rest blijft deze lak wel goed zitten en het kwastje is fijn in gebruik. Niet te groot en ook niet te klein.

 



Voor de rest ben ik wel tevreden met deze nagellak, de kleur is echt heel mooi en het kwastje is fijn. De minpunten zijn dan wel dat de lak streperig is en erg veel afgeeft. Maar voor de prijs, €2,25, kun je hem wel meenemen en heb je een leuk zomerlakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen