20-07-12

Action MAX Nails Base Coat & Real Nude

 
Na heel lang twijfelen en vaak toch maar niet te hebben gekocht, heb ik het uiteindelijk wel gedaan. Ik heb de lakjes van de Action een kans gegeven. Ik wist maar niet of de lakjes wel goed genoeg waren of dat het maar troep was (je weet wel, van die lakjes die je in speelgoedwinkels kunt kopen). Op veel verschillende blogs heb ik kunnen lezen, dat de lakjes nog best fijn waren. Voor de prijs kon ik ze eigenlijk ook niet laten liggen. Ik heb afgelopen vrijdag bij de Action twee lakjes gekocht. In deze review laat ik jullie de basecoat en de lak Real Nude zien.

Naam: MAX Nails transparant basecoat & MAX Nails Real Nude
Kleur: doorzichtig en donkerroze
Prijs: €0,49 (spotgoedkoop!)
Hoeveelheid: 7 ml
Hoeveel laagjes: Basecoat 1 en Real Nude 2
Opdroogsnelheid: Basecoat supersnel en Real nude gewoon

 

Gelukkig gebruikt MAX wel namen voor de producten en geen cijfers zoals de Hema. Namen geven aan producten maakt het toch net iets leuker, wanneer je het reviewt. Deze lakken heten simpelweg Transparent Base Coat & Real Nude. Beetje simpel recht uit en recht aan, maar het gaat om het idee. Waarom de donkerroze lak nou Real Nude heet snap ik niet, want deze lak is niet nude..

 

MAX verpakt zijn cosmetica keurig in een kartonnen verpakking. Dat vind ik echt zon pluspunt! Zo weet je als klant dat de nagellak niet eerder gebruikt is door iemand anders. Ode aan de hygiëne! :D De verpakking ziet er voor de rest vrij simpel uit; basis informatie en wat het product doet. Het oogt al snel goedkoop. De verpakking mocht wel iets vrolijker en wat duurder eruit zien. Het potje waar de nagellak inzit, ziet er doorzichtig uit, zodat je goed de kleur kunt zien. Het logo staat op de voorkant en onderop is er een sticker opgeplakt waar de naam van de lak op staat. Het potje is lekker klein en vierkant, zo kun je hem gemakkelijk meenemen in je tas.

  

De basecoat gebruik ik natuurlijk als basecoat. Je kunt de lak ook prima als topcoat zonder ander kleurtje gebruiken, maar dat doe ik persoonlijk niet zo vaak. De lak droogt echt supersnel op, na een paar minuten is de lak al helemaal opgedroogd. Dat is wel anders dan bij de basecoat van de Hema en die van Essence. De lak belooft een perfecte glans en het verbetert de weerstand van je nagels. Hier zit een kern van waarheid in; de lak is inderdaad goed, lakt fijn, droogt goed op en me nagels drogen er niet van uit. Het enige nadeel is dat deze basecoat aardig chemisch ruikt, maar met een ander lakje erbij ruik je het al niet meer.
Real Nude lakt ook erg fijn. Bij het eerste laagje dacht ik eerst: Ooh nee, niet zo'n jelly achtige lak die veel te waterig is! Maar na 2 laagjes is deze nagellak normaal en de kleur ziet er ook normaal uit. De nagellak droogt wel langzamer op dan de basecoat.Real Nude geeft ook helemaal niet af tijdens het eraf halen met nagellakremover. Ook een verrassing voor mij, want ik dacht dat namelijk wel door de donkerroze kleur. Voor de rest lakt Real Nude niet strepig en ziet er goed uit. Een leuk kleurtje ook die ik nog niet in mijn nagellakstash heb.

                               

 

 

Voor maar €0,49 heb je een mooi lakje met een goede kwaliteit. Zelfs na het werken zat Real Nude er nog best wel goed op (alleen aan de bovenkant waren er kleine stukjes af). Het enige nadeel dat ik kon vinden, is dat de basecoat wel een beetje stinkt, maar wanneer het gedroogd is, ruiken je nagels gelukkig wel weer normaal. Daarvoor zou ik de basecoat niet laten liggen. Voor de rest raad ik iedereen de lakjes aan en ik ga zeker nog andere kleuren kopen wanneer ik weer in de Action ben.

De lakjes van MAX zijn verkrijgbaar bij verschillende Action filialen en ze kostten maar €0.49(!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten