02-06-12

My life in pictures

                                    Tumblr_m4zq08abdu1rus4iro1_500_large

De laatste tijd heb ik weer veel dingen meegemaakt. Ik vind het leuk om, met behulp van foto's, jullie een kijkje te laten nemen in mijn leven. Het werd weer hoog tijd voor een: My life in pictures!


                                   

'Maar dit is onkruid'! Ja dus? Alles mag er wezen! Ik moest even heel snel een foto van een bloemetje maken en kwam als eerste deze paardenbloem tegen. Ik vind de foto mooit scherp geworden (:

                                   

Jaaaa nieuwe groene blaadjes aan de bomen! Het werd lente! Ik hou echt heel veel van de lente. Alles begint weer te bloeien en het weer wordt ook lekkerder.

                                   

Mijn lievelingshoofdstuk van scheikunde: De koolwaterstoffen.. Ik vind het verschrikkelijk! Maar goed, ik begin het wel redelijk te snappen. Op deze foto wilde ik even mijn scheikunde leraar nadoen. Die houdt ervan om met sierletters te schrijven..

                                  

Paron, wat staat hier? 2,3-dihydroxybutaandizuur? Ik spreek geen Russisch. Dat is echt wel een hele mond vol voor een stof! Gelukkig wist ik ze allemaal wel :D

                                  

Van scheikunde gaan we over naar natuurkunde! (niet dat ik dat leuker vind, noway). Ben je zo lekker natuurkunde aan het maken en chips aan het eten, krijg je zo'n joekel van een chipje. Hij was echt lang.

                                   

Smartieeeees van de jumbo! Oelalala!

                                 

Misschien niet helemaal goed te zien, maar dit was mijn 'Ik ben ouder dan 16 jaar en mag alcohol halen' stempel van het Boni feest! We zijn met ons filiaal het klantvriendelijkste filiaal van Nederland en we hebben de 2e prijs van de gehele winkelwedstrijd gewonnen. Daar doen we het voor!

                                 

Deze koetjes zijn zooo lekker! Jumjum!

                                   

Dit was op een dag dat het ontzettend hard regende en onweerde bij ons. Ik heb even een wat foto's genomen van de superdonkere lucht..



Deze foto's zijn ook op de regendag gemaakt. En ik vind deze foto echt eng. Waarom? Dat ding in de lucht ziet er echt eng uit..

                                      

En gelukkig komt er na regen zonneschijn!

                                      

Mijn haren begonnen ook ontzettend oranje te worden. Dus het werd hoog tijd voor een verfbeurt!

                                      

Haha ik was game over! Niet omdat ik het spel zo slecht speelde, maar omdat ik eindelijk die super irritante, verslavende Bubble Shooter heb uitgespeeld! Victory for the winner.

                                     

BLOEED! Haha neee dit is geen bloed! Het lijkt er wel heel veel op, maar zo zag mijn arm eruit naar het haar verven.

                                    

En zo zag me haar eruit toen ik de verf erin had. Het was wel heel rood.

                                      

Ik hoef zowiso me nagels niet meer te lakken denk ik. Dat krijg je dus wanneer je geen handschoenen draagt tijdens het verven.


                                    

Jummie pizza!

En dat was het weer! Een heleboel foto's, maar ik moet zeggen: Ik maak er ook veel te veel!

xx

1 opmerking:

  1. Super leuke foto's! Bubble shooter speelde ik eerder ook erg veel! Echt een leuk spel.

    BeantwoordenVerwijderen