01-04-12

Tag

Het werd wel eens weer tijd voor een tag :D Deze komt van everythingtim , echt een heel leuke blog van een jongen die ik naja niet echt ken maar ik weet wie het is ;) Zeker een bezoekje waard! :D Zo let's start!



Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)Ooewh dat weet ik echt niet meer. Waarschijnlijk was dat vorige week ofzo.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)Ja ik eet op dit moment van die oreo koekjes met witte chocolade eromheen :D Jummie!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?Mijn beste vriendin en een vriend van me (: Ze staan altijd voor me klaar.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Liever tien kinderen. Lijkt me zo leuk om later dan oma te worden en je kindjes zien  op te groeien (:

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Me zusje en klompen van me opa.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja tegen 2 muren (net geen 3).

Waar denk je op dit moment aan?
Aan een Duits mondeling die ik nog moet leren. Kotz mich an!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Jaa (:

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Een vriend van me.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik begin dan altijd met me tenen te jutteren. En ik moet dan altijd vet vaak naar de wc natuurlijk :P

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Nee, sommige mensen totaaal niet. Er is altijd wel wat aan de hand.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee vast niet.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Jaa, als ik weer terug denk aan vanochtend wel ja (:

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, maar dat bleek uiteindelijk een leugen te zijn..

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Soms zou ik dat wel eens willen, maar of ik daar nou echt gelukkig van zou zijn geworden? Nee waarschijnlijk niet.

Vertel jij je ouders alles?
Nee.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ik denk het niet. Het zou kunnen, maar ik ga er niet vanuit.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Niet echt goed, maar ik heb zo een vermoeden.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik dacht altijd heel erg aan het verleden.. Maar dat moet je niet doen. Wat gebeurd is, is gebeurd.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Niet veel. Ik moet er elke dag al heel vroeg uit (zelfs in het weekend).

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Soms wel en soms niet. Ik kan echt heel erg verlegen zijn, maar als je me beter kent dan ben ik er vrij makkelijk in.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee tuurlijk niet ;)

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Thee.

Welk soort bed heb jij?
Een bed dat ontiegelijk kraakt :S

Hou je van de regen of haat je het?
Op dit moment hou ik van de regen. Ik heb zo erg last van hooikoorts.. Maar in het algemeen hou ik totaal niet van regen natuurlijk.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Jaa, en dat ga ik niet zeggen :D

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk als een pessimist.. Naja weet eigenlijk niet.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Volgens mij bij een collega in de auto.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The Muppets met me broertje, zusje en mama.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar iedereen kwetst je wel eens.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik hou absoluut niet van grote feesten :S Ik ben meer zon bankhanger en dan met een paar vrienden het gewoon gezellig hebben. Dat is voor mij al goed (:

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ja en nee.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Geen van beide.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja (:

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
eeehm vast wel eens ghehe.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
eeehm nogal.

Ben jij snel jaloers?
Jammer genoeg wel.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Jaa (: Een broek, short en een jas.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja ik mis me vrienden. Omdat ik ze doordat we zo druk zijn met school, elkaar wat minder kunnen zien.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?Een vriend van me.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Soms.

Wat doe je morgen?
Morgen heb ik een duits mondeling op school. En voor de rest moet ik leren :S

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee totaal niet. Ik ben heel kieskeurig en verkering is iets heel serieus..
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Jaaa me vrienden.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Volgens mij wel..

Houd je van suikerspinnen?
JAAAAH!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Eeehm weet ik niet?

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee volgens mij niet.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 4. Ik zit in me toetsweek..

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Jaaa en daar ben ik heel blij om :D

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slaaaaapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik heb last van stress..

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Me vader die me kamer binnenkwam om me wakker te maken, maar ik was al wakker xD

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja (:

Met wie was je gisteravond?
Met mn ouders, broer, broertje, zusje en schoonzus.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ik heb met iemand gesmst. Maar toen viel ik dus uiteindelijk in slaap.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Het moet van beide kanten komen! Anders wordt het toch niet wat.

Heb je plannen voor dit weekend?
Leren... :S

Nou dit was het weeer :D

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen