28-03-12

Update


Weer eventjes een update van mij (: Momenteel ben ik echt heel druk met school. De toetsweek is afgelopen maandag weer begonnen en duurt tot en met volgende week dinsdag. Natuurlijk moet ik alles tegelijk doen, natuurkunde Po moet af, leren voor de toetsen, bezig met me blog. Gelukkig lukt het nog wel redelijk. Je moet vooral vooruit kijken. Nog een week en dan gaan we weer terug naar het normale leven en is die toetsweek weer achter de rug :D

Vanmiddag kon ik mezelf er niet van weerhouden om even naar het centrum te gaan. Ik moest sowiso nog nieuwe haarverf kopen en een cadeautje voor me moeder. Maar natuurlijk neem ik altijd weer teveel mee! Wat ik heb gekocht:

Links zie je de FA Shower Cream Yoghurt Coconut staan. Deze heb ik gekocht voor me moeder, omdat ze bijna jarig is (: Natuurlijk doen we eigenlijk alle cadeautjes samen met de familie, maar ik vind het altijd leuker om zelf nog een cadeautje te kopen.

Daarnaast zie je de haarverf die ik heb gekocht. Het is de easy color mousse 4.5 Donker Rood Bruin. Mijn haar is echt bullshit op dit moment. Het is oranje aan het worden en ik krijg alweer wat uitgroei. Ik word mijn lichte kleur een beetje zat, dus ga ik weer donkerder. We zullen zien hoe dit uitpakt, want ik heb nog nooit met een soort van mousse haarverf gewerkt. Binnenkort (vrijdag/zaterdag) ga ik me haar verven en misschien maak ik er een filmpje van (als review).

En ik heb nog een highlighter gekocth van Essence I ♥ Runaway. Ik zag een review daarvan op een andere blog die ik wel eens volg en ik dacht: Die ga ik ook kopen!

En last, the Colossal Volum'Express mascara van Maybelline New York. Ik wilde eigenlijk altijd al wel deze mascara hebben, maar heb ik nooit gekocht vanwege de prijs. Ik vind de prijs eigenlijk een beetje te duur voor een mascara, maar het resultaat is wel veeel beter :D En ik vind de mascara's van Maybelline wel fijn.

En het bonnetje:




En dat was het weer,

xxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten